قلعه‌نویی: مجیدی نهایتا ۲۵ دقیقه بازی می‌کند

قلعه‌نویی: مجیدی نهایتا ۲۵ دقیقه بازی می‌کند

فرهیختگان: با نزدیک شدن به روز جمعه و دیدار هفتاد و ششم دربی، کری‌خوانی بازیکنان و سرمربیان دو تیم بیشتر می‌شود. البته این کری‌خوانی‌ها محدود به بازیکنان فعلی دو تیم نمی‌ماند و قدیمی‌های سرخابی هم سعی می‌کنند از قافله عقب نمانند و از خجالت رقیبان سال‌های دور خودشان دربیایند.

 سرمربی تیم استقلال گرچه می‌گوید که اهل کری‌خواندن نیست، اما می‌توان کری‌های ظریف را از لابه‌لای حرف‌هایش احساس کرد. قلعه‌نویی در حاشیه تمرین دیروز استقلال گفت گرچه معتقد است دربی از نظر آماری سه امتیاز دارد، اما می‌داند که این سه امتیاز چقدر حساس است: «از نظر آمار و ریاضی این بازی ۳ امتیاز دارد اما از خیلی نظرهای دیگر ۱۰۰ امتیاز دارد. این بازی حساسیت خاص خودش را دارد و هواداران هم دوست دارند تیم‌شان برنده شود. اینکه می‌گویند قبل از دربی‌ها به دو تیم توصیه می‌شود بازی‌ را مساوی کنند، قبول ندارم.»
او در مورد کری‌خوانی گل‌محمدی که گفته بود پرسپولیس با اختلاف دو گل استقلال را شکست می‌دهد، گفت: «خودم روحیه کری‌خواندن ندارم و طبعا دنبال این مساله نیستم و نمی‌دانم کسی کری‌ خوانده است یا خیر. گل‌محمدی حتما چیزهایی را می‌داند که ما نمی‌دانیم. بعد از ۱۵، ۱۶ سال می‌دانیم در دربی چه کار کنیم. تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم تا برنده بازی باشیم. حتما ایشان یک علمی دارند که ما نداریم. شنیده‌ام استیلی خواب دیده که پرسپولیس ۴ بر یک بازی را می‌برد. باید به حمید بگویم خواب دیدن فلسفه خودش را دارد که چه موقع بخوابی و چه غذایی بخوری، همه اینها مهم است.»
سرمربی استقلال به غیبت علی کریمی در دربی هم واکنش داد و گفت دوست داشته که او هم در این بازی می‌بود! حرفی که همه می‌دانند بیشتر شبیه یک تعارف است: «خیلی دوست داشتم کریمی در این بازی حاضر بود تا مردم بتوانند تمام ستاره‌هایشان را یکجا ببینند. کریمی هم از نظر وزنی و هم از نظر اخلاقی و فنی بازیکن بزرگی است و مردم هم دوستش دارند.»
کمتر کسی است که نداند یکی از‌ انگیزه‌های اصلی بازگشت مجیدی فرصت حضور مجدد در دربی است. ژنرال در مورد حضور یا عدم حضور مجیدی در دربی گفت: «مجیدی بازیکنی است که همه مردم دوستش دارند به خاطر همین بود که ما او را به استقلال آوردیم اما خودش هم می‌داند که از نظر بدنی به مجیدی آماده اصلا شباهت ندارد. ما نمی‌خواهیم کاری کنیم که این بازیکن خراب شود و مردم روز بدش را ببینند. با این شرایط فکر می‌کنم نهایتا ۲۰ تا ۲۵ دقیقه از مجیدی استفاده کنیم.»

 



Instagram

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: گالری عکس ، اخبار ، ،
برچسب‌ها: مجیدی , قلعه نویی , فیکس , فرهادمجیدی , فرهاد , وب سایت رسمی فرهاد مجیدی ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.